29 april

Lov, lov, lov. =)
Så skönt med lite lov, känns underbart att det inte är skola varken imorgon eller på tisdag. Ska verkligen ta vara på ledigheten den här gången, få gjort en massa saker och träffa massa människor som man inte hinner träffa annars.
Träffade Björn igår, det var jättelänge sedan sist. Mysigt att se honom, sommarbrun, blond och fräsch. =) . As always. Fikade med honom på Vallgatan, och gick och köpte lite hårfärg och tittade på kostymer med. Pokerkväll snart. (;
Vart på grillkväll hos Linnéa i fredags. Caroline, Christina, Fanny, Nina och Ania var där också. Jag, Christina och Caroline kom dock för sent för att vara med på grillningen, hann inte till affären för att köpa kött heller i och för sig. Blev ändå mysigt. Jag stannade lite längre med Linnéa, Fanny och Nina, spelade fyrmannavist och umgicks. Linnéa är alltid själv hemma.
Hade filmkväll hos Christian igår med mig, syster Malin, Jakob och Jerry. Tittade på "Mr. Bean on holiday" (för andra gången för mig). Spelade neger och president också. Jag och Jerry vann hela tiden.  ^^,   .
Idag har jag träffat Andreas. Vi gick på promenad i Skatås och pratade lite. Ska snart fika med Christina tror jag. Kristina Westerberg ska komma hem från sin far idag med. Imorgon är det Valborg. =)


Eagle eye cherry - Save tonight
Go on and close the curtains,
'cause all we need is candlelight.
You and me - and the bottle of wine.
Gonna hold you tonight, oh yeah.


Kommentarer
Postat av: Eskilsara

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback