2 maj

Skola idag. Börjar tre, slutar halv fem. Hoppas att min mobil har kommit idag, har beställt en rosa samsung -mobil med lucka. =) . Är så trött på att min Nokia hänger sig hela tiden, och saknar luckan.
I förrgår var det valborg. Mysigt, träffade många nya människor och många personer som jag inte sett på länge. Såg bland annat Emil igen, det var länge sedan.
Igår spelade jag, Kristina, Daniel och Christian neger och president hemma hos Christian. Kristina gjorde avokadoknäckesmörgåsar. Daniel blev neger hela tiden. Såg på kocken också. Grymt bra film.
Börjar skolan snart. Ska kolla mobilen sedan, och träffa Andreas.


Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more then ever
know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback