12 april

Idag är det torsdag.
Vaknade vid halv tio -tiden och fick väldigt bråttom, eftersom jag hade en tid hos frisören vid kvart över elva. Som tur var hade mitt hår kommit, och jag slapp därför går mer än en halv dag utan extensions. Det vart verkligen hemskt igår när de vart borta under kvällen! Det värsta är att mitt riktiga hår är förstört - och alla frisörer uppmanar mig att pausa från löshåret i några månader. Det kommer vara ett helvete.
Efter frisören ringde Kristina och ville fika med mig, Caroline, Ioana, Simon (Kristinas systerson), Jesper, Christian och Daniel. Det blev en lunch med scones på Espresso House. Fick skjuta upp jobbet till morgondagen, och efter fikan skynda mig in  till skolan för att ta gruppfoto för elevrådet. -Det blev bara jag, Jenny och Christina på kortet. Johan var tjurig.
Fikade på eftermiddagen med Jenny, och försökte få klart företagsekonomiarbetet... det gick inte jättebra. Ändå satt vi där från ca halv fem till åtta på kvällen. =/ .

Träffade Johan och Johannes hemma hos Caroline i förrgår. Kändes väldigt annorlunda, men ändå mysigt. Vart flera år sedan vi sågs sist. Kanske blir någon mer chillkväll snart.

Simon Webbe - Coming around again
We've been so long waitin', for the all-time highs
We've got a damn good reason
To put your troubles aside
For all your winter sorrows
Hang them out to dry
throw it all away, gotta throw it away.
All the colourful days, my friend
Are comin' around again



Christian, Daniel, Ioana

Jesper, Caroline (Simon), Kristina 

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: marre

hur känner du jesper?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback