9 april

Redan slut på lovet, måndag idag
Vart på middag hos Magnus igår. Hur mysigt som helst. Jag, Caroline, Kristina, Magnus och Christian åt klyftpotatis, fläskfilé och en underbar sås (som jag lagade). Vegetarianerna åt sallad istället. Magnus har ett av de finaste husen jag har varit i! Pool, jacuzzi, stjärnkikare, vinkällare (som man kan se genom golvet) och en massa andra fina saker.
På förkvällen kom även Tysken, Fredrik, David och dom två borgvindarna bort med några tjejer. Vi sjung singstar och spelade förspelet -med sanningsfrågor.

Idag vaknade jag hos Kristina, och åt frukost/lunch på Kometen med far, mor och syster. Christian, Caroline och Kristina kom sedan bort till mig och tittade på "Alpha dog" och "300" -Christian lyckades koppla in min dator till TV:n. "Alpha dog" vart lätt så mycket bättre än "300"!
Ska strax sova, men har inte lektion förrän vid halv två imorgon tror jag, så sovmorgon blir det i alla fall.

Tyskar är mycket snyggare än fransmän.

Bild 1: Christian, Magnus
Bild 2: Caroline, Magnus, Christian, jag
Bild 3: Kristina, jag, Caroline
Bild 4: Magnus, Christian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback