13 februari, början av lovet

Nu har lovet börjat. =) . I fredags tog jag det helt lugnt, och i lördags följde jag med Kristina till en fest med en av hennes kompisar i Näset. Det fanns ingen toalett där, bara ett utedass som inte fungerade. Sedan sov jag hos en Christian Ström, som var väldigt snäll. Dagen därpå vart det filmkväll. Sedan igår så råkade Kristina stöta på en kompis kompis på internet, och så blev det att vi följde med dom på en chillkväll i Vasa. Mellan 10 - 15 personer var nog där. Det var ganska mysigt. Sen blev det rätt sent också, så vi fick sova där. Snart är det en ny helg; då ska jag, Kristina, Christian Lantz och Magnus åka till min stuga på landet och bo där i några dagar. Så det blir rätt slappt. Spelar Betapet nu. Det går inte så bra.


Slutet av chillkvällen i Vasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback