27 februari

Har vart en underbar dag hittills. =) .
Stockholmsresan i helgen vart mysig, dock en lite för kort vistelse. Träffade Peter på fredagen och gick på bio. Sedan fikade vi också. På lördagen shoppade jag med min syster; hittade ett skärp och en sjal och ett par skor. Dock fanns det inga fina byxor.
=/ . På lördagskvällen åt jag middag med min och Peters familj. Det var mysigt, fast alla var lite trötta och negativa.
Igår åkte jag och Kristina till Näset och hade filmkväll med Christian Ström och Fredrik Gisslén. Det var trevligt, men kom hem först vid ett -tiden och somnade vid närmare tre. Sedan vart det skola hela dagen, och eftersom jag är en aning övertrött så har dagen varit super!
=) . Har valt mina ämnen för trean nu också; ska läsa bl.a. samhäll B + C, litterär gestaltning, religion B och mediakunskap A. Nästan bara lektioner med Jimi och Jolo - så det kommer att bli ett underbart år! =) . Ska baka pizza nu hemma hos Kristian.

Snart är det sommar.

Kommentarer
Postat av: Purplenotice

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback