13 mars

Tisdag.
Började dagen med företagsekonomi. Jimi är alltid lika skön att lyssna på. =) . Hade sedan engelska, lunchrast och rulltårtsfika med Jimi, Jenny, Christina och Louise. På svenskan hade vi muntliga nationella. Kom på det igår, så det fick bli att snabbt slänga ihop något tal om mobiltelefoni, hoppas att det inte går allt för kasst.
Gick på förhandsvisning vid halv sju. "Music and Lyrics" med Hugh Grant. Alltid lika fräsch.
Det satt några udda finnar bredvid oss också. När vi kom dit fanns det inga platser utom fram i kanten. Men det fanns två platser bredvid dom, en på varje sida - som dom hade "paxat" för att slippa sitta bredvid någon. Så frågade Kristina om dom kunde hoppa in ett steg - så att vi kunde komma närmre mitten. Dom vägrade, och bad oss splittra på oss och sitta på var sin sida av dom. Helt udda. =/ .

Ska ringa min Peter snart. Han hälsar på mig till påsklovet tror jag. =) .

Tysken frågade varför han var en stjärna. Jag tänkte: hur beskriver man en stjärna? Det var Tysken som sade att han var en stjärna i lördags. Så fråga Tysken. =)


Kommentarer
Postat av: JOACIM "tysken"

sa jag de? aa de kanske jag gjorde, men de stämmer ju iofs hahaha

2007-03-14 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback