23 mars

Är hemma hos Chrsitain Ström nu. Är jättenervös; ska till Park Lane och fota Alex Moreno ikväll. Har aldrig fotat någon så förut, men Peter ska berätta allt . =) . CS ska följa med mig och parta. Veckan har varit ganska lugn, vart ledig i måndags, så gick bara i skolan på tisdagen och hade en lektion på onsdagen. Måste dock läsa ut en engelsk bok på 350 sidor tills nästa vecka... lite segt . =/ .

Nästa fredag blir det lov. Christina Dolff fyller år på tisdag, och ska ha tjejmiddag på fredag. Sedan på lördag ska jag göra högskoleprovet, och så kommer Elinore ner från Mariestad och hälsar på under helgen. För hoppningsvis ska min lilla familj till Sälen en stund också, i så fall kommer Peter ner den tiden och sällskapar i mitt tomma hus. =) . Nu ska jag följa med Christian och äta kebabpizza.

Snart är det sommar.



Anders Johansson - Alone
You don't know how long I've been waiting
to kiss your lips and hold you tight.
You don't know how long I've been waiting
- and I was going to tell you tonight.
But the secret is still my own.
And my love for you is still unknown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback