31 mars

Lördag idag.
Är otroligt trött; gick upp vid sju för att göra högskoleprovet. Det gick sådär, fick 72 poäng, tror att det motsvarar ungefär 1.1. Orddelen drog ner en del; fick 14/40 . =$ . Underbart väder idag, skulle vara skönt att grilla. Pratar med Christian i telefon nu, han ska på herrmidag ikväll. Kristina och Caroline ska passa barn. Jag ska förmodligen träffa Ellinor, vart evigheter sedan vi sågs sist.

Igår firade jag, Marielle, Ida, Kristina, Jenny och Caroline Christina Dollfs 18- årsdag. Det blev glasstårta, tacos och bål. Senare gick de flesta ut, några gick på en fest och jag gick och lade mig för att vara pigg på högskoleprovet...



Bild 1: Christina och glasstårtan
Bild 2: Caroline, Kristina, Jenny och Marielle
Bild 3: Kristina, Caroline och Jenny
Bild 4: Marielle, Ida, jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback