8 mars

Hade verkligen ångest när jag vaknade på morgonen. Orkade inte gå till jobbet i morse, och vaknade först vid två -tiden. Kom på att hela dagen hade gått, och att jag var tvungen att åka in till stan och hämta min plånbok som blev borttappad i stan igår. Ringde Dollf för att fråga om hon orkade in till stan -busskortet låg ju i plånboken. Hon fick mig uppmärksam på att vi var tvungna att lämna in ett grupparbete imorgon på 1500 ord, varav min grupp redan hade skrivit 800... som var kvar i skolan. Kom på att jag ska åka skidor från 05:30 imorgon (hinner inte åka in till skolan och skriva klart det), så det blir till att sätta sig nu --> 22:22 (någon tänker på mig) och skriva om HELA arbetet, har inte orkat tidigare under dagen. Mindre kul...

Igår åkte jag och Kristina till Christian Ström i Näset och tittade på Blood Diamond med några av hans vänner. Mysigt. =) . Dock tappades som sagt min plånbok bort innan vi kom dit, när jag och Kristina gick i stan. Det kom jag på när jag satt på bussen ... utan busskort. När vi vart hos Christian så träffade vi också Tysken vid Frölunda Torg. =P .


C.S. - Christian Ström

Bert
Är det så här att vara kär när man är liten,
hur blir det då när man är kär när man är stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback