25 april

Äntligen 25:e. Pengar.
Hade nationella prov i Svenska B idag. Tror att det gick hyfsat, blev klar vid elva (provtid t.om. 15). Skrev en insändare som diskuterade olika dystopier, deras förverklingsmöjligheter och lite annat. Så från och med nu har jag lov i en vecka frammåt. =) . Ledig torsdag fredag, och sen är det 1 maj och Valborg. Tråkigt bara att inte alla andra också har lov. =/
Slappade mest i början av dagen. Träffade Linnéa och lånade ut "1984" till henne vid 12 -tiden. Åkte hem till Andreas runt tre, och kom hem nyss. Vill åka ut till Caroline ikväll. Känner för att komma bort, det är så stökigt hemma.
Hade min första körlektion i måndags, det var hemskt. Läraren tyckte att jag inte körde tillräckligt lugnt, och ansåg att jag skulle döda en massa barn. Sen klagade han på att jag förstörde växellådan också, en sån kostar mellan 20.000 - 30.000 fick jag reda på.
Ska inte köra igen på länge.

Kommentarer
Postat av: Peter

HAHA, ja, och du kan ju bah glömma att få köra min bil! ;) Ne, skämt åsido, snacka ikväll :)? PUSS

Postat av: Didrikhanne

nice site keep it up ok

2009-02-19 @ 11:23:57
URL: http://didrikhanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback