8 april

Lovet.
I söndags fick jag plugga hela dagen för att få in engelskauppgiften. Dagen därpå kom min Peter och hälsade på mig. Jättemysigt. Vi fikade och tittade på film under förmiddagen, och åkte till en fest hos Magnus på kvällen. Peter lär inte ha haft alltför kul. ;P .
Tisdagen var en slappdag med bio; "Mr. Bean's holiday". Den sög totalt - går inte ens att jämföra med "Johnny English". På onsdag blev det en grillkväll ute i Näset. Jättemysigt, och kvällen slutade med att de flesta sov hemma hos CS. Under torsdagseftermiddagen åkte min Peter hem, och jag gick under samma kväll på bio med Linnéa och Kristian. Vi såg på "the number 23". Jättebra!
Och så redan till fredagen. Den spenderade jag i Gråbo på en fest med Kristina och Caroline. Hade inte jättekul, men vart inte på humör för det heller. En chillkväll blev det på lördagskvällen - och så är det redan söndag idag. Ska strax på middag hos Magnus i Näset. =) .

Bild 1: Peter
Bild 2: Peter
Bild 3: Axel, Kristina, Caroline på grillkväll
Bild 4: Kristina, Caroline, Jacob på grillkväll




Kommentarer
Postat av: Peter

Ååååååh, vi skulle ju se the nr 23!?! aja, gillar dig endå :) *PUSS!* förlåt för smset, var full... eller rättare sagt, öär full

2007-04-09 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback