1 februari

Orkade knappt gå upp i morse, men var tvungen. Hade ett historiaarbete som skulle vara inlämnat idag, så fick plugga hela morgonen. Skippade lektionen och tittade på TV ett tag också. Hann precis med info&layout:en - pappa fick köra mig.
Efter skolan åkte jag hem för att hämta kläder. Christina Dolff blev tipsad av sin gamla klasskompis Linn om en studio där man kan ta riktigt bra bilder och bara betala för de bilder man vill ha sen. Så hon tog med mig, och det var till det som jag hämtade kläderna. Det tog ungefär två timmar på fotostudion, sen åkte jag hem igen. Bilderna ska vi välja ut på måndag, men när jag kom hem så tog mamma några bilder - för jag hade så sjukt mycket smink från studion, så det var tvunget att förevigas. ^^,   .



Jag efter studion.

Kommentarer
Postat av: Peter

naaaw...gulllit

Postat av: Linnéa

Sötnos, va fint det blev :)

2007-02-03 @ 11:16:10
Postat av: Björnus

nemen lindus, dåligt het man får va' ? :O

2007-02-19 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback