4 februari, helgen

I helgen har det hänt lite av varje. Fikade på fredagseftermiddagen med Linnéa. Skönt att träffa henne igen, det blir tyvärr inte så ofta. Vart med far och mor på firmafest under förkvällen på fredagen. Vi åt först en skaldjursbuffé på Lorentsbergsteatern, och såg sedan en revy där. Robert Gustavsson strippade. =) . Åkte till Magnus senare, var där med Kristina Westeberg och Christian Lantz. Vinade lite, och pratade en hel del. Träffade Andreas en stund också.

På lördagen var jag seg hela morgonen. Vid fem -tiden gick jag hem till Kristina, och vi bestämde att åka hem till Magnus den dagen också. Dock var jag ganska seg under kvällen, vaknade tidigt på lördagen även om jag segade en del. Somnade därför vid elvatiden hos Magnus, och drog mig hemmåt vid två någon gång. Egentligen skulle jag och Kristina ha åkt till Danmark idag, men vi kom på att allting förmodligen skulle vara stängt och tråkigt - eftersom det är söndag. Därför sov jag istället ut, och gick på bio med mamma. "The Queen", väldigt bra faktiskt. Fikade med Dolff också. Mysigt. Ska se på Dracula snart. Hoppas att den är bra.






Jessica Folker - How will I know
I don't know how or where to start, here we're standing again.
But I see now from where we are that our road has come to an end.
Though we've come this far - I don't know why, but I still can't see woh you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback