11 juni

Imorgon börjar sommarlovet på riktigt. Riktig avslultning med saft och bullar, och sedan middag på kvällen med några flickor ur klassen.
Igår grillades det vid Delsjön. Vi var väl kanske 15 personer eller något; volleyboll, bad och kött. Mysigt.
Dagen innan var jag och Christina Dolff ute på stan och tog ett glas vin. Först såg vi locken vid cheers - och sedan Jimi och Rikard vid Järntorget. Kommer kännas alldeles för sorgligt att Jimi ska sluta, den bästa av alla. Vi gick i alla fall till Inferno, jag och Christina. Kändes väldigt konstigt att efter skoltid vara på Sjölins skolmatsal. Bättre inrett nu än förra året i alla fall.
Nu ska jag till stan

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskling, vi måste ses snart. Saknar dig!

2007-06-17 @ 19:55:29
Postat av: Peter

Hej sötnos! :) De va ett tag sen, hur är allt med dig? Min blogg öppnar snart, www.summerheat.se, så länge kommer det mesta ligga under www.jumperrecords.se/summerheat och btw, intervjun med shire är fullständig! :D ska jag skicka den ;)? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback