11 mars

En ny helg är slut. Dom försvinner alldeles för snabbt. Malin fyllde 15 igår, så hela släkten är hemma hos oss nu och kalasar. Ska på filmkväll till Tim och Kristina ikväll med, men börjar sent imorgon så kommer nog inte vara så trött ändå.

I fredags var jag och åkte skidor med skolan i Hovfjället. Åkte med min Dollf, det var mysigt. =) . Lite isiga backar och snö, men ändå varmt och skönt. Sov dock endast två timmar på natten, bussen gick från skolan vid halv sex, så fick gå upp vid tretiden. På kvällen gick jag och Kristina till nån fest i Björkekärr, den var verkligen inte kul. Tyvärr. Var ändå trött, så det gjorde inte så mycket.
Igår åkte jag hem till C.S. för att titta på schlager, men vaknade först vid halv sex på eftermiddagen så jag kom dit väldigt sent. Han fick hämta mig på heden, så missade bara halva i alla fall. Hade hoppats att Anna Book skulle vinna bara. Lite senare gick vi hem till David Rask vid Hammarhamnen.

Tysken är en stjärna.


Bild 1. Christina Dolff i liften.
Bild 2. Christina Dolff i restaurangen.
Bild 3. Jag i liften.
Bild 4. Kristina Westerberg i busskuren.




Kommentarer
Postat av: joacim

varför är tysken en stjärna?

mvh //tysken

2007-03-11 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback