18 mars

En ny helg har passerat. Alltid försvinner dom lika fort. Imorgon är jag dock ledig, så det blir i alla fall en långhelg. =) . Egentligen har det inte hänt så mycket det senaste. I fredags träffade jag Johan och Caroline under eftermiddagen, och spenderade kvällen och natten hemma hos Kristina Westerberg. Och igår vart jag ute i Askim. Det fanns en del roliga människor där faktiskt. Fick skjuts tillbaka av snälla Eric, och träffade Andreas en stund senare.

Idag har varit en heludda dag. När jag vaknade vart det solsken, så tänkte att den inplanerade fikan med Christina, Kristina och Caroline skulle bli en utefika med vårkläder. Knappt hade jag hunnit ta på mig innan det började hagla, och efter bara någon halvtimma så sken solen igen. Det slutade med en aning luffiga kläder, och en regnskur på ett café vid Valand. Efter en stunds fikande kom vi fram till att det vore trevligt med en filmkväll, så strax vart det bestämt att vi skulle till Mölnlycke och se på film med Johan, Hampus och Filip. Åkte hem och bytte om (för vädret hade återigen ändrat sig till att vara lite blåsigt). Hoppades att det skulle bli lite varmare, så vart dum nog att ta på mig tunna leggings och en lång tröja - snart visade det sig naturligtvis att det var storm på gång, så för sent upptäckte jag att kläderna kanske var en aning för kalla. Väl ute i Mölnlycke åkte vi hem till Hampus - som inte var hemma, utan vi skulle använda några gömda nycklar för att komma in. Han ringde när en halvtimma av filmen hade gått och sade att han hade missat bussen - så hans föräldrar skulle komma hem före honom (och hitta oss inne i sitt hus). Det fick bli att återvända till terminalen i stormen. Egentligen skulle vi gått hem till Johan, men efter att ha gått fram och tillbaka inom en timma i regn och blåst bestämde sig alla för att åka hem istället. Dagen slutade udda.


Caroline Rydén Lindström



Vanessa Carlton - A thousand miles
It's always times like these
When I think of you
And wonder if you ever think of me
Cause everything's so wrong and I don't belong
Living in your precious memory

Kommentarer
Postat av: Hemlis

Dags att logga in på MSN nu enna! Your dancepartner from Askim

2007-03-20 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback