5 mars, helgen

Ny vecka, måndag idag. Har dansat med Kristina, och för övrigt tagit det lugnt under dagen. Linnéa kom hem igår från skidresan. Måste träffa henne i veckan.
Helgen har varit helt okej. Partade  hemma hos min gamla lärarvikarie (Christian Schmidt) i fredags med Katarina, Ariana, Caroline, Christina, Kristina, Ioana, Johan och William. Det var helt okej, men tog inte bussen förrän halv tre från Mölnlycke, så det blev lite sent. =/ . Mysigt att träffa Katarina, det var så otroligt länge sedan sist.
Lördagen spenderade jag hemma hos Christian Ström i Näset. Vi tog det rätt chill, det kanske var 10 - 15 personer där eller något. Började titta på melodifestivalen, och fortsatte sedan med singstar och skön musik.
Söndag morgon började med en solning i  Christians solarie. ^^, . Kom hem först vid 5 -tiden. Åkte sedan med Christina Dolff och såg på "Pans Labyrint". Den var inte bra.

Jag och Kristina har kommit fram till att vi känner väldigt många Christian.








Katarina och Ariana (Christian Schmidt)



Fredrik och Joakim (Christian Ström)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej going! Fint kort och så på mig har jag hört ;)

2007-03-08 @ 21:49:34
Postat av: Hallvardemmy

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback