23 maj

Sitter hemma hos Caroline Rydén Lindström nu. Hon är lite halvtjurig; det finns ingen kanal sex hemma hos henne - så det blir ingen Champions League ikväll. ;P . Jag är superglad, det visade sig att arbetet som jag kände mig jättestressad för inte ska lämnas in imorgon, utan på tisdag. =) . Superskönt, eftersom jag knappt börjat än. ^^,
Ska upp tidigt till skolan imorgon, måste göra klart företagsekonomiarbetet med Jenny. Får fixa redovisningen i engelska också, vill så gärna få MVG i engelska B. Senaste nationella blev dock inte så lyckat.

Har så mycket kul framför mig nu. =) . Ska grilla med Christian imorgon och på lördag. Sedan ska jag på Pirates snart också, och så är det en massa härliga människor som ska ta studenten. Mycket  god mat. (A) . Snart är det sommar också, det ska bli en underbar sommar. Lysekil på midsommar + en vecka frammåt med massa härliga tjejer. Ska resa också. =) .

Jag har kommit fram till att en av människorna i hela världen som gör mig gladast är Shire från MTV. Så jag sade det till min Peter, som fixade en intervju där jag får ställa mina frågor via honom. =) . Han ska få ta en massa härliga kort också. Där han ger sitt superunderbarglada leende. Älskar det leendet.
http://vimmel.jumperrecords.se

kärlek


CAROLINES FAVORITLÅT

Torkel i knipa - Fuck off and die!
Fuck off and die - du är för ful för mig,
och din morsa går för en hundring!
Du sa det rakt i mitt face.
Vad vill du ha?
Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring.
För jag vill va i ditt space.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback